torsdag 1. januar 2009

2009

Starten på et nytt år, bestandig like kjipt når det nye året viser seg som helt likt året som var i forgårs.

Ingen flyvebiler, ingen laser-pistoler, ingen sexy babe-naturist-aliens som kommer å kidnapper meg.

Ingenting av de fremtidsvisjonene som vi ble lovet som barn har slått til, de er ikke i nærheten en gang...

Jeg synes framtida er oppskryt.


Men uansett...til selve kilden til hvorfor jeg startet opp denne bloggen, hvorfor jeg for 3 dager siden ble inspirert til å sette i gang med en ny blogg.
Hva er motivasjonen bak dette rælet spør du deg sikkert, hvorfor skal DU gidde å sjekke innom her?
Joda, det skal Onkel V fortelle deg...dette er Onkel V sin deilige blogg for å promotere seg selv og sine tegninger/skisser/monstre/byer/serier...

...Eller er dette den egentlige grunnen til at jeg starta denne bloggen?
Jeg er vel ikke akkurat typen til å hore ut meg selv på den måten.
Så for å være helt ærlig så ble nok denne bloggen starta for å pushe meg selv
til å tegne oftere, bedre og til slutt kanskje få gitt ut noe av skiten...
for det er jo ikke noen vits i å la tegningene ligge i en skuff og råtne bort.
Da legger jeg dem heller ut her slik at folk kan se, vurdere, kommentere, le av og kanskje etterhvert (hvis det er noen som følger bloggen) at man kan bestille tees, plakater, serier og lignende fra bloggen...

Kanskje ikke framtida er så jævla kjip alikavel...


Så, kanskje du har lyst til å se noe av det du kan vente deg her...vel...det kommer opp om ikke så altfor lenge.

Det er ett løfte...okå?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar