lørdag 24. januar 2009

Enkelt. Greit. Kjapt.

Mye har skjedd siden sist.
Desverre ikke med tegninga, men i livet generelt. En fyr (husker ikke hvem) sa en gang "livet er det som skjer mens du planlegger å leve"...eller noe lignende...jeg er for øyeblikket for trøtt/lat/full/apatisk til å gidde å sjekke nøyaktig hva quote'n var...men essensen er der...og det er det som har skjedd.
Noen ganger må man faktisk bare droppe alt for venner. Da for de vennen man vet har ryggen DIN når det gjelder.

Men uansett, har fått logo oppdrag siden sist. Står fritt til å gjøre det i helt min egen stil, noe jeg har et litt ambivalent forhold til. Uten ett bilde av hva oppdragsgiver forventer seg kommer jeg nok til å tegne en diger kuk eller noe lignende.

Neste oppdatering med bilder kommer mandag.
Ting du kan forvente deg:
-Best from the blackbooks
-Noen oppdaterte tegninger/skisser.
-Moar stuffz


oh...jeg har møtt noen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar