fredag 9. januar 2009

Så da var det gått en stund siden sist.
Kanskje si litt om hva som har skjedd og hvorfor.

Eller noe sånt.

Siden jeg nå er tilbake i Barteland så har jeg ikke like rask tilgang på scanner (selv om jeg har min egen scanner) som jeg hadde i jula.
Min scanner står hos Vegard & Emma, dette er fordi de har mere bruk for den enn meg for øyeblikket.

Til de som er innom en gang iblant så skal jeg prøve å oppdatere ukentlig med tegninger, kanskje litt oftere når det kommer til disse med bare ord.
Skal prøve å gjøre oppdateringene med bilder hver søndag og de med bare ord på torsdager...

Siden siste oppdatering har jeg:
-oppdatert en gammel serie (som kanskje man får se de 2 første sidene av her)
-tatt på meg en header/logg oppgave for slutzinc.net (uvisst hvor den blir å se foreløpig) WIP
-samlet materiale (skisser, storyboards, enkelt sider o.l.) til mange halvveis prosjekt som har støvet ned i hyllene mine. Så det blir nok flere oppdateringer av serier utover vinteren/våren.

Det var alt for denne gang, stikk innom her på Søndag og legg gjerne igjen kommentarer/ønsker/drømmer/planer/håp.

2 kommentarer:

  1. Header/logg-oppgave? Whut? Hvis du mener det bildet jeg sendte SMS om, så var det ment som et helt streit bilde. Dimensjonene jeg oppga er fordi -- hvis jeg er fornøyd med idéen og resultatet (idéen kom etter litt vel mye kaffe) -- jeg kan tenke meg å ha det som desktop.

    Og, forresten: Gi postene dine titler, så man kan klikke og linke til individuelle poster.

    SvarSlett
  2. will do!
    Skal klare å fikse det i bakgrunnsoppløsning!

    SvarSlett