søndag 18. januar 2009

gief tlc

Nå lurer du sikkert på hvorfor det ikke er noen bilder her.
Svaret er enkelt.

Faktisk latterlig enkelt.
Like enkelt som å føre en nål gjennom en kamel.
Enklere faktisk.
Som å kjøpe sushi på McD.

Vegard og Emma er bortreist og kommer ikke tilbake før seint i kveld, så oppdatering med tegningene kommer i morgen.
Sannsynligvis rundt klokken 16:00.

Siden torsdag har jeg kommet på et nytt mål med bloggingen.
Et mål som jeg i utgangspunktet ikke tenkte på i det hele tatt.
Å bli bedre på å skrive.
Tenker da ikke en gang spesifikt på å bli bedre med å skrive historier, bare å bli bedre på å bruke språket og å bli bedre på å ordlegge meg.

For jeg KAN tegne, det er ikke det som stopper meg...
Det er det at jeg ikke føler meg klar til å skrive en tegneserie som jeg mener er min største svakhet (i hvertfall når det kommer til å lage tegneserier) foreløpig.
Jeg burde også bli bedre på oppsettet av paneler og ruter.

Så da har jeg flere mål.
-Tegne regelmessig.
-Bli flinkere til å jobbe målrettet mot å bli utgitt.
-Bli komfortabel med bruken av språket.
-Bli bedre på oppsett av panel og ruter.


Sjekk innom i morgen da, så får du se nye tegninger.
-Robot-pannekaker
-Selvportrett
-Utkast til bakgrunn
+ noen overraskelser

2 kommentarer:

  1. "Sjekk innom i morgen da, så får du se nye tegninger."

    Liar, liar, pants on fire!

    SvarSlett