fredag 2. januar 2009

Så, da var det dette med å legge ut bilder.
Her er da de aller første som jeg legger ut her på bloggen min.
Dette er da bare en liten forsmak på hva man kan forvente å finne her, litt fra Bricktoon-universet (derav navnet på bloggen), noen frittstående tegninger (fordi noen ganger blir det bare sånn) og noen tegninger som egentlig ikke kan beskrives (kan være utfordringer, fylleskriblinger, tegneøvelser og lignende...)

Så her er tegningene som jeg lovte deg i siste post.


Så første tegninga er i den stilarten som man nok kommer til å få se oftest her på bloggen.

Har i det siste blitt inspirert av http://www.parishair.com/ , men dette kan være fordi han tegner pene jenter...og jeg er veldig svak for pene jenter...vet ikke hvorfor...



Og her har vi en utfordring som jeg fikk av http://hybelliv.blogg.no/ .
Så.
Da må jeg dra.
Skal være onkel nå.
Så...
Vi sees senere.



2 kommentarer:

  1. Haha, elsker måten du løste broccoli kitteh! :D

    SvarSlett
  2. KUTGW, mate!

    Og en liten utfordring: Robot-pannekaker. Venter i spenning.

    SvarSlett