søndag 11. januar 2009

Drawlings week 1

Så, her først har vi en litt irritert karakter (usikker på hva jeg vil kalle ham/det).
Her har vi en side fra en oppdatert serie. orginalen er fra 2006 og kan sees rett nedenfor.
Denne serien er da satt i Brickton, en by hvor det meste kan skje.


En liten quick-sketch av en djevel, 2 min fargelegging, 5 min tegning.
Utklipp fra en idè til en forside. Dette til en serie som jeg aldri kom noen vei med.
Kan ha noe med det at jeg ikke hadde skrevet noen story før jeg lagde forsida. oh well...
Og igjen, en jente inspirert av http://www.parishair.com/ . Og igjen bare fordi jeg liker måten han tegner jenter på.
Noen ganger er det deilig å bare ligge i gresset, sant?

Er du våken?, kom aldri noen vei med dette...igjen fordi jeg ikke skrev noen story først...burde ha lært meg dette til nå.

Kommentarer, ønsker og slikt ønskes!

Fred. frihet og alt som er gratis!

2 kommentarer: