torsdag 15. januar 2009

dagen derpå

I dag er jeg ett år eldre enn hva jeg var i går, men det kjennes mer som at jeg er 50 år eldre i dag enn hva jeg var i går.

Akkurat nå har jeg ingen anelse om hva jeg skal skrive eller tenke...eller tegne...hjernen er redusert til en fin mos av angst, skam og nerver...
AAAAAAHHHH!

Jeg vil ha burger, sjokomelk, ei jente, kos og tv-serier på DVD.

Og mindre vondt...

Dette blir det nok litt tegninger av...kanskje en serie...kanskje en lang serie for en gangs skyld...jajaja...

slutt å mas...

gå bort...

jeg vil bare...faen da...

kom tilbake på søndag...

da er det mer fornuftige ting her...

4 kommentarer:

  1. Sytepave! Jeg sov tre timer. Våknet opp med cravings for egg og bacon, og siste rest av promillen på vei ut av blodet. Stablet meg på butikken og handlet mat, med smaken av forrige kvelds øl og whisky klistret til tunga. Sånt blir det fyllenerver av.

    Amatør!

    SvarSlett
  2. jeg kom på hva jeg hadde sagt til folk...på under 30 sek klarte jeg å frastøte meg to personer. "døh, seriøst erru homo?" og "veit du ka som e artigere enn en død baby?".

    Sånt blir det fyllenerver av

    SvarSlett
  3. Jo, jo, men du er i stand til å gjøre akkurat samme stuntet i edru tilstand.

    SvarSlett
  4. hahahaha! jojo, det e sant det...

    SvarSlett